Companii

Distribuitorul de electrocasnice Marelvi vizeaza afaceri de peste 30 mil. euro

26.09.2005, 19:00 77

Compania suceveana Marelvi, activa in domeniul distributiei de produse electrocasnice, estimeaza pentru acest an vanzari de peste 30 de milioane de euro, in crestere fata de 26 de milioane de euro anul trecut.

"Vanzarile companiei au crescut cu 15% fata de perioada similara a anului trecut, datorita unei mai bune organizari a firmei", a declarat Violeta Guramulta, directorul executiv al companiei. Ea anticipeaza o evolutie similara si pentru a doua parte a acestui an.

"In ceea ce priveste electrocasnicele mari, ritmul de crestere ar putea fi incetinit, insa per ansambul trendul va fi acelasi", a continuat oficialul Marelvi.

Desi evolutia cursului de schimb din prima jumatate a anului a avantajat importatorii de electrocasnice, Violeta Guramulta spune ca acest lucru nu s-a simtit pana acum in activitatea companiei. "Piata electrocasnicelor este foarte agresiva din punctul de vedere al pretului, astfel incat ceea ce se castiga din evolutia cursului de schimb se pierde la pret", a explicat Guramulta.

Pe langa diferitele marci pe care le importa si le distribuie pe piata locala, Marelvi a devenit si distribuitor unic pentru produsele electrocasnice Protecno.

Marca este detinuta de compania Merloni Progetti, membra a grupului de companii Fineldo, care apartine familiei lui Vittorio Merloni, cel care detine si producatorul de electrocasnice Indesit Company.

"Suntem interesati sa ne dezvoltam pe piata din Romania, ca parte a strategiei noastre de evolutie in Europa", a declarat Marco Marchioni, CEO al Merloni Progetti. Marca Protecno, realizata de Merloni Progetti, va fi comercializata in Romania prin intermediul retelelor de retail si al magazinelor specializate.

Intr-o prima etapa, Marelvi va lansa pe piata un portofoliu initial de produse Protecno, care va include electronice, aparate de aer conditionat, electrocasnice de mici dimensiuni si produse de ingrijire personala si corporala.

"Acesta este primul pas pe care Merloni Progetti il face in Romania.

In urma evolutiei portofoliului initial de produse, care va oglindi preferintele consumatorilor din Romania, urmeaza sa decidem oportunitatea introducerii pe piata a unui numar tot mai mare de produse Protecno", a spus Dumitru Mihalescul, director general Marelvi. ioana.david@zf.ro

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO