Companii
Distribuitorul de plăci ceramice Pazo Group: Simţim presiunea importurilor din Rusia, China, India
Distribuitorul de plăci ceramice şi obiecte sanitare Pazo Group, care vinde pe piaţa locală produse importate din Italia şi Spania, spune că se confruntă cu o competiţie intensă din partea distribuitorilor de produse aduse din China şi India, la preţuri mai mici.
„Noi nu importăm decât din Italia - în principal, şi Spania - secundar, dar simţim presiunea importurilor din ţări precum Rusia, China, India. Încercăm să transmitem clienţilor ideea că un produs italienesc de 11 euro pe metru pătrat oferă mai multe garanţii faţă de unul de 7 euro pe metru pătrat“, spune Cosmin Păun, directorul executiv al Pazo Group.
Cosmin Păun a devenit unicul acţionar al Pazo Group, după ce a cumpărat acţiunile deţinute de Lucian Azoiţei, fostul său partener de business, care s-a retras din această afacere pentru a se dedica integral dezvoltărilor imobiliare. Lucian Azoiţei deţine compania de dezvoltare imobiliară Forty Management & Investments, care a construit un bloc de apartamente în zona Basarab din Bucureşti şi vrea să demareze şi alte proiecte rezidenţiale în Capitală.
Pazo Group a avut în 2017 afaceri de 1,8 milioane de euro, în uşoară creştere faţă de anul anterior. Pazo distribuie plăci ceramice, parchet şi obiecte pentru baie sub brandurile Marazzi, Bisazza, Berti şi altele.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels
-
Top 10 cele mai mari profituri bancare în 2023, cel mai bun an al băncilor din istoria României
-
Eaton România, cu două fabrici în Maramureş: Trebuie apăsată acceleraţia pentru investiţiile aferente întăririi reţelelor
-
ZF 15 minute cu un antreprenor, un proiect Ziarul Financiar şi Alpha Bank. Cine este Mihai Panfil, omul care a deschis piaţa cafelei de specialitate în România, şi care este povestea Origo?
-
Conferinţa ZF IMM’24. Echilibrul IMMperfect: pot profita micile afaceri de oportunităţi pentru a reduce riscurile? „Spiritul antreprenorial este mare în România, dar ar trebui să avem un mediu de afaceri mai uşor, să existe un dialog între toate părţile implicate, iar antreprenorii să se poată concentra pe business pentru a creşte!“
-
Urmează ZF/iBanFirst Regional Business Summit. 24 aprilie, de la 09:00, pe zf.ro. Cum abordează companiile din România provocările comerţului internaţional?
-
Sorin Pâslaru, ZF. Defazaj istoric: China, Israel, Olanda sau SUA se bat astăzi pe fabricile de semiconductori şi pe fabrici de fabrici de semiconductori, România dă ajutoare de stat de 820 mil. euro pentru procesare de lapte, de pavele, de sârmă, de hrană pentru animale şi capacităţi de reciclare
-
ZF Investiţi în România! Un proiect ZF şi CEC Bank. Fondatorii companiei care a preluat Dumagas vor să ridice un fond de investiţii de 50 mil. euro dedicat producţiei, inclusiv industriei alimentare. Dumagas a deschis o filială internaţională în Germania cu care vrea să ajungă la afaceri de 15-20 mil. euro în trei ani
-
Antreprenori locali. Fabrica Deltaica Seafood din Tulcea a bugetat afaceri mai mari cu 20% în acest an. Am instalat noile capacităţi construite, mai este loc de creştere pe piaţă. Consumul de preparate de peşte este încă sub media europeană“.
-
ZF Economia Verde. Delia Radziuk şi soţul ei au fondat Ecoptimist, un magazin online cu produse zero waste. „Nu trebuie să trăim complet fără deşeuri, dar să ne facem fiecare partea noastră, prin mici schimbări“
-
Afaceri de la Zero. Anca Călugăru, absolventă de drept, a pornit proiectul Stasera, un brand de bijuterii care are drept element central perla de cultură, iar până acum a strâns în portofoliu peste 175 de produse
-
ZF Deschiderea de astăzi la Bursă. Adrian Codirlaşu, CFA: Pieţele globale, afectate de menţinerea dobânzilor din SUA la niveluri istorice şi conflictul din Orientul Mijlociu. Aurul, la maxim istoric
-
Cristian Păun, profesor ASE: Dezvoltarea sectorului de construcţii din România din perspectiva investiţiilor şi capitalizării sale