Companii

Distribuitorul de suplimente Secom a ajuns la afaceri de 100 mil. lei în 2018, plus 10%

Lucia Costea, co-fondator şi managing partner al Secom

Lucia Costea, co-fondator şi managing partner al Secom

Autor: Georgiana Mihalache

25.02.2019, 12:38 358

Secom, companie specializată în importul şi distribuţia de suplimente alimentare, a încheiat anul 2018 cu afaceri de aproape 100 milioane de lei, în creştere cu 10% faţă de anul anterior, potrivit unui comunicat de presă al companiei. Cota de piaţă a Secom este de peste 6%, într-o piaţă puternic fragmentată.

„Priorităţile noastre în 2019 vizează extinderea portofoliului cu produse noi, consolidarea reţelei proprii de magazine şi a parteneriatelor cu farmaciile, continuarea activităţilor de promovare în media, precum şi a iniţiativelor de informare şi educare a românilor pentru a avea un stil de viaţă sănătos în ciuda provocărilor moderne”, potrivit Luciei Costea, co-fondator şi managing partner al Secom.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO