• Leu / EUR4.7383
  • Leu / GBP5.3832
  • Leu / USD4.2016
Companii

Divizia de constructii a Tender, avans de 20% din infrastructura

Secțiune susținută de Medlife Logo

Societatea de Intretinere si Reparatii Drumuri Timisoara (SIRD), parte a grupului de firme Tender, estimeaza pentru anul acesta o crestere de 20% a cifrei de afaceri, pana la 105 milioane de lei (31,6 milioane de euro), datorita numarului ridicat de contracte de reabilitare a infrastructurii aflate in derulare. Pentru 2009, valoarea lucrarilor contractate se ridica deja la peste 100 de milioane de lei, potrivit datelor prezentate de companie.

"In urmatorii cinci ani ne-am propus sa devenim unul dintre cei mai importanti constructori la nivel national, iar pentru a realiza acest obiectiv vom investi peste 15 milioane de euro in urmatorii doi ani pentru dezvoltarea activitatii", afirma Adris Constantin, directorul general al SIRD, companie care activeaza in principal in zona Banatului.
Investitiile vor viza in special modernizarea si extinderea parcului auto cu inca 25-30 de camioane de transport, achizitia de utilaje specifice de asternere a mixturii asfaltice, achizitionarea de alte statii de asfalt, precum si utilaje pentru cariere de piatra si balastiere.
Oficialii SIRD mizeaza pe lucrarile de infrastructura rutiera, care vor cunoaste in urmatorii ani o dezvoltare importanta avand in vedere necesitatea reabilitarii de drumuri nationale si judetene, precum si de necesitatea construirii de autostrazi.
Pentru a patrunde agresiv pe segmentul lucrarilor de infrastructura, SIRD s-a asociat cu firma belgiana Bekaert si cu Janssen de Jong Infra - parte a grupului Janssen de Jong din Olanda, pentru a introduce pe piata locala metoda de asfaltare Bitufor, care are o perioada de garantie de 10 ani.
Compania a realizat la sfarsitul lunii septembrie primul kilometru de drum experimental, prin metoda de asfaltare Bitufor, in vama Varsand din judetul Arad.
Metoda Bitufor presupune asternerea pe fundatia drumurilor, chiar deteriorata, o armatura din plasa de otel integrata intr-un strat de 1-2 centimetri de microasfalt peste care se astern covoarele asfaltice. In plus, timpul de executie al lucrarilor de reabilitare se reduce considerabil, iar cantitatea de asfalt utilizata este cu pana la 40% mai mica decat cea utilizata prin metoda traditionala.
"Avantajele acestei tehnologii de reabilitare a drumurilor sunt cresterea rezistentei drumurilor, in conditii de trafic greu, durata de utilizare este mult mai mare, iar astfel dispar reparatiile repetitive si blocajele in trafic, generate de acestea. Toate aceste elemente duc la importante economii de asfalt si la reducerea timpului de constructie", explica Constantin.
Sectorul de drum realizat in vama Varsand reprezinta proiectul pilot pentru Romania, in prezent SIRD Timisoara demarand deja toate procedurile de agrementare a metodei de asfaltare la autoritatile competente, respectiv Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale (CNADNR) si Consiliul Judetean Arad.


 

*MedLife susține informarea și educarea ca sursă principală de dezvoltare a unui business sănătos. De aceea, recomandăm informarea continuă cu ajutorul articolelor din secțiunea Companii!

Principalele valute BNR - joi, 13:15
EUR
USD
GBP
CHF
Azi: 4.7383
Diferență: -0,1433
Ieri: 4.7451
Azi: 4.2016
Diferență: -0,1995
Ieri: 4.2100
Azi: 5.3832
Diferență: -0,3923
Ieri: 5.4044
Azi: 4.1734
Diferență: -0,0216
Ieri: 4.1743