Dochiţa Zenoveiov, brand innovator în cadrul agenţiei de branding Inoveo, înfiinţată în 2007, spune că apetitul consumatorilor pentru alimente produse local şi pentru bunuri bio, cumulat cu efectele negative apărute în urma măsurilor de limitare a răspândării noului coronavirus, îi vor determina pe jucătorii din retail să se aprovizioneze de la producători români.
„Acum este momentul de lansare a brandurilor româneşti. Antreprenorii trebuie să îşi dezvolte brandul şi să construiască o imagine credibilă şi adaptabilă la noile cerinţe ale pieţei. Retailerii vor căuta şi vor selecta în mod special branduri româneşti, nu doar pentru că vor să răspundă la dorinţele clienţilor, ci şi din punct de vedere logistic. Este mai simplu să aduci marfă de la 3 km, decât să o aduci de peste mări şi ţări“, a spus pentru ZF Dochiţa Zenoveiov.
Ea a adăugat că de la începutul pandemiei, agenţia de branding Inoveo a înregistrat mai multe proiecte „de la zero“, deoarece majoritatea companiilor şi antreprenorilor din industria agro-alimentară au început să dezvolte mărci noi, unele intrând chiar şi pe rafturile retailerilor.