Companii

Doi antreprenori din Cluj au investit 190.000 de euro într-o cafenea-bibliotecă. Start-up-ul a luat şi fonduri de la UE. „Lumea a început să citească mai mult. Librăriile au afaceri în creştere.“

Un start-up pe zi

Nicolae Doru Ţiţ, administratorul companiei Il Dolce Italiano Due SRL, care deţine brandul Bookla: Dimineaţa vin aici persoane care  vor să lucreze în linişte, iar după-masa avem aproape în fiecare zi evenimente dintre cele mai diverse

Nicolae Doru Ţiţ, administratorul companiei Il Dolce Italiano Due SRL, care deţine brandul Bookla: Dimineaţa vin aici persoane care vor să lucreze în linişte, iar după-masa avem aproape în fiecare zi evenimente dintre cele mai diverse

Autor: Florentina Niţu

27.04.2019, 19:11 2555

Nicolae Doru Ţiţ şi Emilian Sergiu Rednic au pus pe harta locaţiilor din Cluj o cafenea-bibliotecă în urmă cu trei ani, sub brandul Bookla, din pasiunea pentru cărţi şi dorinţa de a construi un loc ca “acasă“.

Pentru a-şi materializa ideea, cei doi au atras finanţare prin Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane, la care au adăugat şi fonduri proprii, valoarea totală a investiţiei ridicându-se la aproximativ 190.000 de euro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO