Companii

​Doi antreprenori distribuie şi vând pe piaţa locală produse cosmetice naturale greceşti şi aşteaptă venituri de aproape 10.000 euro în primul an de activitate

GALERIE FOTO. Produse cosmetice naturale Euthalia

GALERIE FOTO. Produse cosmetice naturale Euthalia

Autor: Alexandra Cepăreanu

11.10.2019, 16:47 581

Oana Hlihor şi Paul Cojocaru au adus pe piaţa locală produse cosmetice naturale dezvoltate sub brandul grecesc Euthalia în iarna anului 2018, printr-o investiţie iniţială de 5.000 de euro, iar pentru finalul primului an de activitate estimează venituri de aproape 10.000 de euro, a spus pentru ZF Oana Hlihor, partener PointMediaGrup, companie prin care sunt distribuite produsele cosmetice naturale Euthalia în România.

„Am investit iniţial circa 5.000 de euro în asigurarea stocurilor de început dar mai ales în partea de promovare a brand-ului. Suma a provenit din economiile proprii, susţinând lunar business-ul prin alocare graduală de fonduri suplimentare. Produsele Euthalia au apărut fizic pe piaţa din România la sfârşitul lunii noiembrie 2018, fiind distribuite prin compania PointMediaGrup”, a menţionat Oana Hlihor.

Compania PointMediaGrup a fost înfiinţată în 2002 de către antreprenorul Paul Cojocaru, el fiind administratorul firmei.

Oana Hlihor a povestit că ideea de a distribui pe piaţa din România produsele brandului Euthalia a luat naştere în urmă cu doi ani de la deschiderea oficială a businessului, în timp ce cei doi antreprenori se aflau în vacanţa de vară pe insula Skopelos, din Grecia, moment în care au descoperit produsele Euthalia într-un Concept Store cu produse locale.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO