Companii

Doi ieşeni speră la vânzări de 450.000 euro, dintr-un brand de trolere

Soţii Mihai şi Alina Chirilă spun că trolerele făcute manual din piele, prelucrată şi ea la rândul ei manual, depăşesc valoarea de 2.000 de euro

Soţii Mihai şi Alina Chirilă spun că trolerele făcute manual din piele, prelucrată şi ea la rândul ei manual, depăşesc valoarea de 2.000 de euro

Autor: Mihaela Pascari

13.07.2016, 00:04 2526

Soţii Mihai şi Alina Chirilă din Iaşi au creat brandul Vali­geria, care comercializează trolere, genţi şi accesorii de călătorie. Ideea acestei afaceri a pornit în urmă cu cinci ani când cei doi antre­pre­nori erau în vizită în Italia, însă proiectul propriu-zis a fost înfiinţat în 2012, cu primul magazin în centrul comercial Felicia din Iaşi, iar peste încă doi ani a fost deschis showroom-ul din Palas Mall, precum şi magazinul online cu acelaşi nume.

„De şase ani avem o relaţie de colaborare cu producătorul italian pe care îl reprezentăm în România, în alt domeniu. Primul pas pentru Valigeria a fost să începem cu un mic showroom de prezentare a produselor, unde ne-am putut ocupa personal de produse şi clienţi, de asemenea am putut urmări atât tendinţele pieţei, cât şi cererea şi comportamentul clienţilor faţă de conceptul nostru“, a spus Mihai Chirilă, unul dintre acţionarii firmei New Luxury Style (firma care administrează brandul Valigeria).

Showroom-ul din Palas Mall, lansat în 2014, are o suprafaţă de 100 mp, iar după deschiderea acestuia antreprenorii în vârstă de 34 de ani au decis să pună pe picioare şi un magazin online, pornit cu investiţii de 30.000 de euro. În prezent, magazinul online are peste 400 de produse de la circa opt branduri din acelaşi segment.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO