Companii

Domo închide 17 magazine, dar bifează şi 7 locaţii noi

Domo închide 17 magazine, dar bifează şi 7 locaţii noi

Lorand Szarvadi, CEO al Domo Retail

Autor: Cristina Rosca

02.08.2011, 00:04 2420

Retailerul de electronice, electrocasnice, IT şi telecom DomoRetail a închis sau va închide în acest an 17 magazineneprofitabile de dimensiuni mai mici, care au în total 10.000 demetri pătraţi.

Pe de altă parte, re­tai­lerul a anunţat că va des­chide şaptemagazine până la finalul acestui an, în care va investi înamenajare circa 2,5 milioane de euro. Anul acesta Domo a maideschis şase unităţi. Ultimul magazin deschis a fost la sfârşitulsăp­tămânii trecute la Ploieşti, în centrul comercial WinmarktGrand Center. Spaţiul are 1.400 de metri pătraţi şi se întinde pedouă etaje. În acest an retailerul a mai deschis magazine înFocşani, Buzău, Bucureşti, Râmnicu Vâlcea şi Sfântu Gheorghe.

"Această deschidere din Ploieşti este prima dintr-o serie de optdeschideri, planificate pentru următoarele patru luni, perioadă cese anunţă a fi una dintre cele mai prolifice din istoria Domo",afirmă Lorand Szarvadi, CEO al Domo Retail.

Următoarele magazine vor fi deschise în Alba Iulia (ma­gazinstradal în centrul ora­şului), Sibiu (Shopping City Sibiu), Oradea(Tiago), Con­stanţa (Maritimo), Bucu­reşti (Cotroceni Park),Craiova (Electroputere) şi Botoşani (European Retail Park).

Deschiderea magazinului Domo din Cotroceni va însemna relocareavechiului magazin cu o suprafaţă de 850 de metri pătraţi într-onouă locaţie de 3.000 mp, noul magazin urmând să devină flagship-ulreţelei.

Domo Retail este al doilea cel mai important retailer de peaceastă piaţă după Altex, cu o cifră de afaceri de 180 de milioaneeuro anul trecut, în creştere de la 170 de milioane de euro în2009. Retailerul deţine o reţea naţionalã formată din 126 demagazine.

Domo, deţinut de fondul de investiţii Trans Balkan Investmentsşi de Lorand Szarvadi, activează pe o piaţă evaluată la circa 1mld. euro. Piaţa de profil a fost una dintre cele mai afectate decriza financiară, scăzând cu 40% în 2009 şi cu 15% în 2010.

AFACERI DE LA ZERO