Retailerul de electronice, electrocasnice, IT şi telecom DomoRetail a închis sau va închide în acest an 17 magazineneprofitabile de dimensiuni mai mici, care au în total 10.000 demetri pătraţi.
Pe de altă parte, retailerul a anunţat că va deschide şaptemagazine până la finalul acestui an, în care va investi înamenajare circa 2,5 milioane de euro. Anul acesta Domo a maideschis şase unităţi. Ultimul magazin deschis a fost la sfârşitulsăptămânii trecute la Ploieşti, în centrul comercial WinmarktGrand Center. Spaţiul are 1.400 de metri pătraţi şi se întinde pedouă etaje. În acest an retailerul a mai deschis magazine înFocşani, Buzău, Bucureşti, Râmnicu Vâlcea şi Sfântu Gheorghe.
"Această deschidere din Ploieşti este prima dintr-o serie de optdeschideri, planificate pentru următoarele patru luni, perioadă cese anunţă a fi una dintre cele mai prolifice din istoria Domo",afirmă Lorand Szarvadi, CEO al Domo Retail.
Următoarele magazine vor fi deschise în Alba Iulia (magazinstradal în centrul oraşului), Sibiu (Shopping City Sibiu), Oradea(Tiago), Constanţa (Maritimo), Bucureşti (Cotroceni Park),Craiova (Electroputere) şi Botoşani (European Retail Park).
Deschiderea magazinului Domo din Cotroceni va însemna relocareavechiului magazin cu o suprafaţă de 850 de metri pătraţi într-onouă locaţie de 3.000 mp, noul magazin urmând să devină flagship-ulreţelei.
Domo Retail este al doilea cel mai important retailer de peaceastă piaţă după Altex, cu o cifră de afaceri de 180 de milioaneeuro anul trecut, în creştere de la 170 de milioane de euro în2009. Retailerul deţine o reţea naţionalã formată din 126 demagazine.
Domo, deţinut de fondul de investiţii Trans Balkan Investmentsşi de Lorand Szarvadi, activează pe o piaţă evaluată la circa 1mld. euro. Piaţa de profil a fost una dintre cele mai afectate decriza financiară, scăzând cu 40% în 2009 şi cu 15% în 2010.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels