Companii

Domo se extinde cu 50 de chioşcuri de telefoane şi tablete

Domo se extinde cu 50 de chioşcuri de telefoane şi tablete

Autor: Cristina Roşca

16.04.2015, 00:07 1458

Retailerul electro IT Domo, unul dintre cei mai importanţi jucători de pe piaţa de profil, se gândeşte la o achiziţie, dar continuă şi expansiunea sub brandurile proprii, vrând să ajungă până la finalul anului la 50 de magazine sub brandul Domo POP-UP la nivel naţional faţă de doar cinci în prezent.

Magazinele Domo POP-UP au fost lansate la finalul anului trecut şi reprezintă un nou concept pentru retailerul care deţine şi circa 90 de magazine clasice, cu suprafeţe care pornesc de la câteva sute de metri pătraţi şi ajung la peste 2.000 mp, potrivit ultimelor date ale ZF.

„În acest moment deţinem aproape 90 de magazine cu suprafeţe generoase, poziţionate în centre comerciale cu trafic intens sau în (zone stradale, n.red.) marile oraşe din ţară, platforma online www.domo.ro şi cinci magazine de tip POP-UP. Am închis (în 2014, n.red.) doar nouă magazine aflate în zone cu putere redusă de cumpărare“, spune Simona Vasiliu, marketing manager al Domo.

Domo POP-UP este un concept lansat în decembrie 2014 în incinta parcării Kaufland Colentina, şi reprezintă un magazin de 10 metri pătraţi care vinde o paletă restrânsă de produse, respectiv telefoane, tablete, laptopuri şi accesorii pentru acestea.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO