Companii

Douăzeci de mici producători locali s-au reunit sub umbrela Roade Online Ardeleneşti, o reţea de vânzare directă în Cluj

Întâlnirile au loc săptămânal, în patru locuri diferite din Cluj-Napoca.

Întâlnirile au loc săptămânal, în patru locuri diferite din Cluj-Napoca.

Autor: Alina-Elena Vasiliu

15.03.2021, 18:00 2232

♦ Atelierul de brânză Narcheese, Pachetul Verde, Poiana Galeşă, LaNăsal, Brutăria Claudia, Miresme de lavandă, Verovita House, BeeStory, Păstrăvăria Rin, Pomăria Bădăcin sunt numai câteva dintre micile afaceri care fac parte din proiectul ROA.

Un grup de circa 20 de producători din zona Clujului a pus bazele proiectului ROA Cluj – Roade Online Ardeleneşti, o iniţiativă prin care a creat o reţea de vânzare directă. Producătorii şi consumatorii stabilesc de comun acord date şi locuri în care să se întâlnească şi organizează întâlniri cu vânzare.

„Tipul de vânzare este REKO (de la «Rejäl Konsumtion» din suedeză, care se traduce prin «consum responsabil» - n. red.) şi reprezintă o formă de vânzare directă pe bază de precomandă pentru un grup de producători cu valori similare, nefiind confundat cu târguri, pieţe agroalimentare sau pieţe volante“, spune Andreea Koronios, unul dintre coordonatorii proiectului.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro