Dragoş Anastasiu, proprietarul grupului Eurolines, spune că în primele nouă luni din acest an autocarele au transportat 103.000 de pasageri în străinătate, în uşoară creştere faţă de perioada similară a anului anterior, ceea ce este o „performanţă“, în condiţiile concurenţei puternice făcute de companiile aeriene low-cost.
„Considerăm că majorarea numărului de pasageri este o performanţă având în vedere asaltul fără precedent al companiilor low-cost şi concurenţa neloială din partea transportatorilor pirat, care operează fără respectarea reglementarilor legale şi fără să îşi fiscalizeze veniturile“, a declarat Dragoş Anastasiu pentru ZF.
Antreprenorul a mai spus că nu intenţionează să lanseze rute noi în iarna aceasta, „ci dorim o consolidare a operării pe actualele rute, iar o eventuală extindere este programată pentru sezonul de vară următor“.
Cele mai solicitate linii sunt cele către Germania, Franţa şi Cehia, cea mai populară destinaţie fiind Berlin, urmată de Praga, München, Frankfurt am Main, Hamburg şi Paris.