Antreprenorul are în dezvoltare şi un nou business pe segmentul de livrări de mâncare la domiciliu, o nişă pentru care cererea este în creştere pe piaţa locală.
Grupul City Grill, unul dintre cei mai puternici jucători din industria restaurantelor, controlat antreprenorul Dragoş Petrescu, va finaliza anul cu afaceri de 36 mil. euro, iar pentru anul viitor a fost bugetată o creştere tot cu două cifre, potrivit oficialului companiei.
„Am făcut bugetul, îl vom definitiva săptămâna viitoare. Vrem să ajungem la afaceri de 40 de milioane de euro anul viitor. Avem în plan să continuăm extinderea prin noi deschideri de restaurante“, a spus Dragoş Petrescu. Luna aceasta se va deschide un restaurant Trattoria Buongiorno, pe strada Covaci din centrul vechi, unde era Amsterdam Café (apoi a venit restaurantul BelMondo - n.red.). Investiţia se ridică la 300.000-400.000 de euro.
În total, grupul administrează 19 restaurante şi cafenele deschise sub brandurile Caru’ cu Bere, Hanu’ lui Manuc, Pescăruş, Hanul Berarilor, Trattoria Buongiorno, City Grill şi City Café. Suprafaţa totală a restaurantelor şi cafenelelor operate este de 12.500 de metri pătraţi, iar capacitatea lor este de peste 3.372 de persoane în interior (53%) şi 2.952 de persoane pe terase (47%), potrivit ultimelor date. Lanţul numără şapte restaurante Trattoria Buongiorno, patru City Grill, două cafenele City Cafe, dar şi unităţi aflate în administrare (două berării Hanu’ Berarilor şi restaurantele Caru’ cu Bere şi Hanul lui Manuc).
„Piaţa restaurantelor creşte cu 14%, avans pe care îl estimăm şi pentru anul viitor. Mai este loc de creştere în Bucureşti.“
În prima jumătate a acestui an, grupul a investit în reamenajarea interiorului restaurantului Pescăruş, un proiect în valoare de 300.000 euro, şi a început construcţia unui spaţiu adiţional restaurantului Hanu’ Berarilor - Casa Soare. Proiectul are un buget de 1,5 milioane de euro şi presupune construcţia unei săli de evenimente pentru 180 de persoane, precum şi a unui spaţiu operaţional pentru bucătărie.
Antreprenorul are în dezvoltare şi un nou business pe segmentul de livrări de mâncare la domiciliu, o nişă pentru care cererea este în creştere pe piaţa locală.