Companii

Dragoş Sîrbu, Flanco: Ajungem la 150 de magazine, dar e loc pentru peste 200 de unităţi în oraşele mari şi medii

Dragoş Sîrbu, Flanco: Ajungem la 150 de magazine, dar e...

Autor: Cristina Roşca

02.08.2019, 00:07 1151

Retailerul electro-IT Flanco, deţinut de omul de afaceri Iulian Stanciu, a ajuns la circa 150 de magazine în România după ce a deschis în primele şapte luni din an 16 unităţi, închizând alte două.

Reţeaua de magazine va inaugura în a doua parte a anului 10 unităţi în offline, urmând a încheia anul cu 26 de deschideri faţă de 20 câte erau planificate iniţial.

„O să ajungem în curând la 150 de magazine. E potenţial însă să mai creştem, e loc de peste 200 de magazine Flanco dat fiind că mai putem merge şi în oraşe mari şi medii“, spune Dragoş Sîrbu, executivul român care conduce businessul Flanco.

Compania se orientează nu doar către centre urbane mari, ci şi către oraşe medii, precum Vaslui, Huşi sau Drobeta-Turnu Severin, unde rezultatele primelor unităţi au încurajat deschiderea unora mai mari.

„Nu toţi clienţii aleg să cumpere online, există şi aceia care caută în continuare interacţiunea umană.“ Flanco va dezvolta în continuare şi online-ul, mizând pe un model omnichannel.

Expansiunea businessului, creş­terea consumului şi dezvoltarea programului Rabla la electrocasnice au menţinut businessul Flanco pe plus în primul semestru.

Dragoş Sîrbu se arată optimist şi pentru a doua jumătate de an, atât pentru piaţa de electro-IT, cât şi pentru Flanco. „În retail ai nevoie de predictibilitate. Noi avem ambiţii moderate, mai exact ne-am setat o creştere de 12% a businessului în acest an şi chiar dacă în S1 am reuşit să evoluăm mai bine, cu un plus de 18%, menţinem estimarea la nivelul lui 2019.“

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO