Companii

Drumuri prea mici sau maşini prea multe? Statul încurajează achiziţia de maşini, dar nu construieşte nici drumuri şi nici alternative precum transportul în comun

Drumuri prea mici sau maşini prea multe? Statul...

Autor: Bogdan Alecu

03.12.2024, 00:07 734

Primăria Capitalei a readus în prim-plan discuţia despre construcţia de proiecte rezidenţiale cu mii de locuinţe, care afectează calitatea vieţii, prin prisma numărului mare de maşini care vor intra şi ieşi din noile construcţii. De cealaltă parte, dezvoltatorii dau vina pe autorităţi, care până acum au emis autorizaţii de construire fără a veni cu investiţii în zona publică. 

Cel mai bun exemplu rămâne zona Floreasca - Barbu Văcărescu – Dimitrie Pompeiu, unde s-a investit în clădiri cu o suprafaţă totală de 1 milion de metri pătrăţi şi abia după mai bine de 15 ani de construcţii primăria a decis să investească în reabilitatea căii de rulare a tramvaiului de pe Barbu Văcărescu.



 

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro