Companii

Duel germano-polonez pe piaţa românească de încălţăminte

Brandul CCC, adus în franciză în România, a ajuns la 36 de unităţi la jumă­ta­tea anului

Brandul CCC, adus în franciză în România, a ajuns la 36 de unităţi la jumă­ta­tea anului

Autor: Cristina Roşca

29.09.2015, 00:07 2069

România a devenit a patra cea mai importantă piaţă pentru brandul polonez de încălţăminte CCC după numărul de ma­ga­zine deschise, la doar trei ani de la intrarea pe piaţa lo­cală.

Brandul CCC, adus în franciză în România,  a ajuns la 36 de unităţi la jumă­ta­tea anului şi va con­ti­nua ex­pan­siunea chiar mai ra­pid în ur­mă­toarea perioadă.

„Există potenţial pen­tru dublarea re­ţelei sau chiar mai mult. În trei ani am ajuns la 36 de maga­zi­ne, iar pe viitor vom continua ex­pan­siunea chiar mai ra­pid“, spun re­pre­­­zen­tanţii Peeraj Brand Inter­na­tional, gru­pul care a adus pe piaţă fran­ciza CCC.

Polonezii s-au extins puternic încă de la intrare pentru a-i prinde din urmă pe concurenţii di­recţi de la Leo­nar­do (lansat în 1994) şi Deichmann (2007), care aveau mai mulţi ani de prezenţă şi care au fiecare câteva zeci de magazine. Între timp Leonardo a intrat în faliment, astfel că lupta pentru supremaţie se dă cu Deichmann care are o reţea de două ori mai extinsă.

Grupul care deţine lanţul de magazine de încălţăminte şi accesorii CCC este unul dintre cele mai puter­nice din retailul polonez, fiind fondat de antreprenorul Dariusz Milek, de­nu­mit local regele low-cost al pantofilor.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO