România a devenit a patra cea mai importantă piaţă pentru brandul polonez de încălţăminte CCC după numărul de magazine deschise, la doar trei ani de la intrarea pe piaţa locală.
Brandul CCC, adus în franciză în România, a ajuns la 36 de unităţi la jumătatea anului şi va continua expansiunea chiar mai rapid în următoarea perioadă.
„Există potenţial pentru dublarea reţelei sau chiar mai mult. În trei ani am ajuns la 36 de magazine, iar pe viitor vom continua expansiunea chiar mai rapid“, spun reprezentanţii Peeraj Brand International, grupul care a adus pe piaţă franciza CCC.
Polonezii s-au extins puternic încă de la intrare pentru a-i prinde din urmă pe concurenţii direcţi de la Leonardo (lansat în 1994) şi Deichmann (2007), care aveau mai mulţi ani de prezenţă şi care au fiecare câteva zeci de magazine. Între timp Leonardo a intrat în faliment, astfel că lupta pentru supremaţie se dă cu Deichmann care are o reţea de două ori mai extinsă.
Grupul care deţine lanţul de magazine de încălţăminte şi accesorii CCC este unul dintre cele mai puternice din retailul polonez, fiind fondat de antreprenorul Dariusz Milek, denumit local regele low-cost al pantofilor.