Companii

După Afaceri Premium: Piaţa produselor pentru protecţie solară, un sector de 100 mil. euro, se dezvoltă cu paşi mici. „Penetrarea categoriei de protecţie solară în rândul românilor este încă scăzută“

După Afaceri Premium: Piaţa produselor pentru...

Autor: Alina-Elena Vasiliu

19.08.2020, 19:15 128

Piaţa locală a produselor pentru protecţie solară, estimată la circa 100 de milioane de euro, câştigă tot mai mult teren în România, în condiţiile în care ponderea celor care sunt conştienţi de necesitatea acestor produse nu a fost niciodată covârşitoare, scrie revista lunară de lifestyle După Afaceri Premium.

„Din păcate, penetrarea categoriei de protecţie solară în rândul românilor este încă scăzută. În plus, există obiceiul de a utiliza produsele cu SPF (factor de protecţie solară - n. red.) doar pe perioada verii sau doar la plajă. Ceea ce este bine, însă nu suficient“, spune Enida Sitescu, brand manager La Roche Posay şi CeraVe, divizia de cosmetică activă, L’Oreal România.

Utilizarea pe o scară tot mai largă a produselor de protecţie solară este un trend în sine şi un semnal bun, deoarece nevoia de protejare împotriva razelor care pot fi uneori neiertătoare este una reală, spun specialiştii.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO