Companii

După Afaceri, revista de lifestyle a ZF. Familia Beltechi a investit 20.000 de euro în Casa Domestic, un proiect turistic din Ţara Făgăraşului. Circa 500 de turişti se cazează anual la Casa Domestic

Puteţi citi materialul integral despre Casa Domestic în ediţia de luna aceasta a revistei După Afaceri

Puteţi citi materialul integral despre Casa Domestic în ediţia de luna aceasta a revistei După Afaceri

Autor: Alina-Elena Vasiliu

24.03.2021, 17:00 199

Casa Domestic îşi datorează numele filmului românesc Domestic din 2012, o peliculă care spune o poveste despre relaţia dintre oameni şi animalele cu care aceştia convieţuiesc, scrie revista lunară de lifestyle de lux După Afaceri. Businessul aparţine familiei Beltechi, iar casa este o moştenire de familie.

„La puţin timp după ce am plecat din ţară în 2014 în China, în interes de serviciu, am decis să regândim acest spaţiu şi să-l transformăm într-o casă de oaspeţi. La conturarea acestui concept a stat dorinţa de redescoperire a traiului de la ţară, de întoarcere la viaţa rânduită, simplă, dar mai ales aerisită de la ţară, privilegii pe care ajungi să le apreciezi când nu mai sunt la îndemână”, povesteşte Adriana Beltechi, proprietarul şi fondatorul Casei Domestic.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO