Companii

După Afaceri, revista de lifestyle a ZF. Irina Wagner, Wagner Arte: Există oameni care sunt dispuşi să investească în piese de porţelan, o dată ca o investiţie pe termen lung şi apoi ca valoare estetică

După Afaceri, revista de lifestyle a ZF. Irina Wagner,...

Autor: Cristina Roşca

08.03.2021, 18:30 99

Porţelanul îşi trăieşte o a doua tinereţe, apetitul pentru acest material supranumit în trecut aurul alb a renăscut, în special în mediul virtual şi pe reţelele sociale, unde ceşti şi farfurii stau lângă bibelouri, vaze şi bijuterii din porţelan.

„Ar fi două abordări ale fenomenului. Una ţine de perioada prepandemie (şi această orientare către porţelan – n.red.) face parte dintr-un proces normal de educaţie estetică şi expunere către lucruri frumoase prin călătorii şi experienţe“, spune Irina Wagner, cea care alături de sora sa Ana a dezvoltat Wagner Arte Frumoase şi Poveşti, un business lansat acum mai bine de 15 ani.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO