Companii

După Afaceri, revista de lifestyle a ZF. Antreprenorii de la Lunet, primul business local cu ochelari, au deschis un showroom şi vor afaceri de 400.000 de euro: Suntem în discuţii cu mai mulţi investitori

După Afaceri, revista de lifestyle a ZF. Antreprenorii...

Autor: Roxana Petrescu

27.04.2021, 17:45 101

♦ Showroomul Lunet a fost deschis săptămâna trecută în centrul Bucureştiului. Unele perechi de ochelari sunt realizate din materiale BIO, ţinta fiind ca până la finalul acestui an aproape întreaga colecţie să fie executată din astfel de surse, scrie revista După Afaceri Premium.

„Lunet Eyewear s-a lansat în august 2019, după o lungă perioadă în care nu am reuşit să găsim ochelarii pe care ni-i doream. Am vrut să aducem pe piaţă ochelari cu un design aparte şi o experienţă de cumpărare mai plăcută decât modelul tradiţional. Totodată, am ţinut ca preţurile să fie cât mai accesibile“, spun Alexandru şi Ştefan Gugurel, cei doi fraţi care se află în spatele Lunet. Ei au pornit pe acest drum având o experienţă de peste 10 ani în antreprenoriat în domeniul IT, design de produs şi marketing.

„Mai târziu, s-a alăturat echipei şi Stanislav Suşcov, care ne-a ajutat mult să punem bazele infrastructurii tehnice.“

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO