Companii

După Afaceri. Tapetul este produsul-vedetă în design în 2020 pentru că, în vreme de pandemie, te poate duce oriunde fără a părăsi casa

După Afaceri. Tapetul este produsul-vedetă în design...

Autor: Roxana Petrescu

12.11.2020, 19:40 137

Tapetul s-a scuturat de reputaţia precară pe care a dobândint-o în anii ‘70-‘80, când modelele neinspirate şi materialele de slabă calitate l-au aruncat într-o zonă de kitsch absolut. Şi atât de bine s-a reabilitat tapetul încât a devenit una dintre cele mai mari forţe din designul interor din anul 2020. De ce? Simplu. Un tapet bun te poate duce oriunde fără a părăsi casa.

„Indiferent de gusturi, există ceva pentru toată lumea, de la florale tradiţionale şi iluzie optică, până la modele tropicale şi geometrice contemporane, modele arhitecturale şi printuri cu animale. Progresul în noile tehnici şi finisaje de imprimare depăşeşte constant limitele, iar disponibilitatea noilor substraturi îl face şi mai interesant. Tapetul este văzut ca o declaraţie de stil sau o operă de artă“, spun reprezentanţii The Home, un business activ în retailul de mobilă şi decoraţiuni interioare.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO