Companii

Duraziv: Primim semnale încurajatoare din sectorul rezidenţial, dar rămânem precauţi

Duraziv: Primim semnale încurajatoare din sectorul...

Autor: Ioan Dornescu

11.05.2015, 00:04 312

Anul trecut şi primele trei luni din 2015 au generat doze consistente de optimism în industria materialelor de construcţii după câţiva ani în care binomul criză - scădere s-a regăsit adesea în declaraţiile şi prognozele avansate de jucătorii de profil. Una dintre companiile care au raportat  creşteri la nivelul primului trimestru al acestui an versus acelaşi interval din 2014 este Duraziv, producător de materiale de construcţii cu un portofoliu compus din vopsele, adezivi şi profiluri metalice. Reprezentanţii companiei deţinute de antreprenorul Daniel Guzu spun că sectorul rezidenţial transmite în continuare semnale încurajatoare, dar văd evoluţia la nivelul trimestrului al doilea cu un optimism moderat, în contextul în care industria de profil devine din ce în ce mai competitivă, scrie revista Business Construct în ediţia din luna mai.  

„În ansamblu, Duraziv se situează pe un trend ascendent faţă de anul trecut, atât pe divizia de adezivi, cât şi pe cea de vopsele, iar cea mai bună creştere a fost pe retailul modern. Per total, în ceea ce priveşte industria ma­terialelor de cons­trucţii, avem semnale bune şi estimăm că vom încheia anul 2015 cu o creştere cel puţin la fel de bună precum cea de la finalul anului 2014“, afirmă Ma­nuela Martin, marketing mana­ger al Dura­ziv. Compania de­­ţinută de omul de afaceri Daniel Guzu a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de 80 de mi­lioane de lei (18 mi­lioane de euro), în creş­tere cu 8% faţă de 2013.

La trendul pozitiv al vânzărilor au contribuit şi lansările de produse noi pe segmentul de vopsele şi tencuieli, susţinute de promoţii atractive, a precizat Martin.

„Evoluţia pe cel de-al doilea trimestru o vedem prin filtrul unui optimism moderat, sunt semne încurajatoare pe segmentul rezidenţial, dar suntem conştienţi şi de nivelul tot mai competitiv la care a ajuns industria materialelor de construcţii. Diferenţierea, credem noi, se va face nu doar la nivel de preţ, ci şi la nivel de inovaţie - clienţii sunt tot mai atenţi la ce cumpără, mai bine documentaţi şi mai pregătiţi să aleagă şi serviciile conexe produsului“, a adăugat ea.

Producătorul de materiale de construcţii are aproximativ 140 de angajaţi şi deţine o platformă de producţie în Popeşti-Leordeni, lângă Capitală. Guzu este antreprenorul care a fondat businessul de vopsele Fabryo, vândut ulterior fondului de investiţii Oresa Ventures. Omul de afaceri mai are businessuri în agricultură şi producţia de sucuri şi vinuri.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO