Companii

Ediţie specială cu ocazia lansării Suplimentului Branduri Româneşti: „Autorităţile locale favorizează investitorii străini în detrimentul celor autohtoni. Cu sprijinul statului, brandurile româneşti ar fi mai puternice şi local, şi internaţional“

Ediţie specială cu ocazia lansării Suplimentului...

Autor: Cristina Roşca

01.03.2023, 00:07 227

Mărcile poloneze, care au beneficiat de susţinerea statului, au astăzi prezenţă europeană şi se bat de la egal la egal cu mărci din Occident România nu are un brand de ţară puternic şi nici nu are multe nume autohtone puternice peste hotare.

Sprijinul statului pentru brandurile autohtone este crucial pentru dezvoltarea acestora atât local, cât mai ales internaţional, spun antreprenorii şi executivii români. Ei vorbesc despre importanţa acordării de ajutoare de stat pentru firmele româneşti, despre implicarea acestora în discuţii în situaţia unor modificări legislative, dar şi de necesitatea organizării de târguri şi misiuni internaţionale pentru afacerile autohtone.

„Noi simţim un apetit crescut al autorităţilor locale pentru investitorii străini în detrimentul celor autohtoni. Am fi mai îndreptăţiţi să ni se asculte punctul de vedere, să fim luaţi în considerare atunci când sunt modificări legislative cu impact asupra activităţii noastre. Noi, Celco, suntem o companie mare, dar în ultimul an am constatat că prin măsurile luate de către autorităţi, activitatea noastră a fost dezavantajată sau chiar discriminată“, spune Irina Odor, director comercial Celco, unul dintre cei mai mari producători locali de mai materiale de construcţii.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO