Companii

Elena Călin, CEO la UP! Your Service România: Aproape unu din doi români face o reclamaţie atunci când nu e mulţumit de serviciile unei companii

Elena Călin: 66,3% dintre clienţii români spun că, atunci când interacţiunea cu o companie şi calitatea serviciilor sunt sub aşteptările lor, aleg să cumpere produse similare de la o altă companie cu o calitate mai bună a serviciilor.

Elena Călin: 66,3% dintre clienţii români spun că, atunci când interacţiunea cu o companie şi calitatea serviciilor sunt sub aşteptările lor, aleg să cumpere produse similare de la o altă companie cu o calitate mai bună a serviciilor.

Autor: Adelina Mihai

27.04.2018, 00:05 286

Unul dintre indicatorii folosiţi de companiile care vor să vadă ce imagine au serviciile pe care le oferă în faţa clienţilor este reprezentat de reclamaţiile pe care le fac clienţii în cazul în care nu sunt folosite alte metode de evaluare a satisfacţiei acestora.

„Rezultatele unui studiu realizat de UP! Your Service arată că 45,6% dintre români spun că atunci când au o experienţă sub aşteptări în interacţiunea cu o companie fac o reclamaţie la nivelul companiei, iar 27,1% merg şi către o autoritate, cum ar fi Protecţia Consumatorului“, a spus Elena Călin, CEO al companiei UP! Your Service.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO