♦ Horia Cardoş, Agroland: „Sunt oameni care vor să vor să fie auziţi, care au probleme, nevoi care nu sunt adresate de actuala clasa politică şi se vede deja că partidele principale şi-au măturat sau îşi vor mătura conducerile centrale“ ♦ Radu Muşetescu, ASE Bucureşti: „Cred că, dincolo de nemulţumire, este o schimbare a electoratului.”
Rezultatele primului tur al alegerilor prezidenţiale arată că partidele tradiţionale, cele mainstream, nu au reuşit să comunice cu alegătorii, astfel că oamenii nu au fost auziţi, nu au fost ascultaţi, a fost una dintre concluziile emisiunii de business ZF Live ce i-a avut drept invitaţi pe Horia Cardoş, CEO şi fondator al Agroland, o reţea de sute de magazine agro în mediul rural, şi pe Radu Muşetescu, profesor universitar la Facultatea de Relaţii Economice Internaţionale, ASE Bucureşti.
„Principala concluzie este că oamenii aceştia nu au fost auziţi, nu au fost ascultaţi. Partidele mainstream, PNL, PSD şi USR nu au reuşit să comunice cu aceşti oameni. Sunt sigur că există studii sociologice foarte clare, dar sunt convins că nu şi-au luat votanţii doar din mediul rural. În Timişoara, un oraş condus de un primar USR, ştiu personal oameni care l-au votat pe Fritz şi acum au votat cu Georgescu”, a spus Horia Cardoş în cadrul emisiunii ZF Live.
Aşadar, CEO-ul Agroland susţine că partidele tradiţionale nu au fost atente la ce le-au transmis cetăţenii în anii în care au fost la conducere.
„Sunt oameni care vor să fie auziţi, care au probleme, nevoi care nu sunt adresate de actuala clasa politică şi se vede deja că partidele principale şi-au măturat sau îşi vor mătura conducerile centrale”, a concluzionat Horia Cardoş.