Energie

Apariţia unei noi specii de business, furnizorul universal. Cum au ajuns comercianţii de energie să vândă aspiratoare, să se ocupe de renovări sau de reparaţia instalaţiilor de încălzire

Apariţia unei noi specii de business, furnizorul...

Autor: Roxana Petrescu

11.11.2016, 07:00 619
Lupta pentru clienţi între furnizorii de energie a determinat companiile de profil să se gândească la produse „croite“ pe nevoile consumatorului, schimbările profunde prin care trece acest sector amintind de revoluţia din telecom.
 
Tinmar, cel mai puternic furnizor de energie privat controlat de omul de afaceri Augustin Oancea, promite bonusuri de 15 lei pentru fiecare client nou adus de o persoană care deja cumpără electricitatea de la companie sau 7,5 lei pentru fiecare recomandare concretizată printr-un contract în call-center-ul companei. La fel ca la abonamentele de telefonie, furnizorii de energie au lansat abonamente croite în funcţie de specificul consumatorului.
 
Astfel, Tinmar propune Tinmar Standard, Silver sau Gold. În timp ce abonamentul Standard vine cu un preţ al energiei de 0,175 lei pe kWh valabil până la finalul anului viitor, Tinmar Gold propune un preţ de 0,159 lei pe kWh la care se aduagă un abonament de 0,33 lei pe zi, în care sunt incluse în schimb servicii de reparaţii sau chiar de reno­vare.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO