Energie

Ariston Thermo: Piaţa centralelor termice individuale merge spre maturizare. „Creşterile mari nu mai sunt posibile“

Cătălin Drăguleanu, country manager al companiei Ariston Thermo România: Noile centrale vor fi şi etichetate energetic, adică vor avea etichete ca frigiderele. În Vest, centralele în condensare reprezintă 90% din piaţă, în România doar 10%.

Cătălin Drăguleanu, country manager al companiei Ariston Thermo România: Noile centrale vor fi şi etichetate energetic, adică vor avea etichete ca frigiderele. În Vest, centralele în condensare reprezintă 90% din piaţă, în România doar 10%.

Autor: Carol Dan

24.11.2015, 00:06 325
Piaţa centralelor termice de apartament, evaluată la aproximativ 60 mil. euro anual, este aproape de maturizare, apreciează Cătălin Drăguleanu, country manager al companiei Ariston Thermo România, care face parte din producătorul italian de echipamente destinate încălzirii Ariston Thermo.
 
Grupul italian nu a luat în calcul construi­rea unei fabrici în România, considerând piaţa de aici „prea mică şi impredictibilă“, şi nici nu are de gând să investească într-o unitate de producţie în viitor.
 
„Piaţa merge pe maturizare, se pune problema de consolidare. Creşterile mari nu mai sunt posibile. România este bună pentru grup din perspectiva rezultatelor bune. Nici în viitor nu vor fi motive pentru o fabrică aici.“
 
În România, afacerile Ariston Thermo au crescut anul trecut cu 9%, la 109 mil. lei (24,5 mil. euro), în creştere cu 9% comparativ cu 2013. Drăgu­leanu nu a opferit informaţii privind afacerile bugetate pentru 2015, mărginindu-se să spună că „am avut un an bun“.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO