Energie

Business Magazin. Cum a ajuns Nicolae Bănică să conducă, la 37 de ani, grupul Oscar Downstream, o afacere de peste 1,4 miliarde de euro

Autor: Ioana Mihai-Andrei

11.08.2024, 17:43 2949

Într-o piaţă extrem de competitivă, dezvoltarea celui mai mare distribuitor independent de carburant vizează mai multe direcţii strategice: lansarea de noi produse, paşii spre energia verde, strategia de sustenabilitate ŞI abordarea pieţei de retail cu brandul OscaR, Acestea fiind elementele cheie de pe agenda lui Nicolae Bănică, CEO al Oscar Downstream.

„Oscar Downstream este cel mai mare distribuitor independent de carburant din România şi partener cheie pentru mai bine de 5.000 de companii de profil din agricultură, transport, industrie sau construcţii. Datorită investiţiilor din ultimii ani, avem avantajul unei infrastructuri logistice integrate, care acoperă întreg lanţul de distribuţie la nivel naţional – o capacitate de stocare de peste 70.000 mc de produse petroliere, cea mai mare flotă proprie de transport (peste 100 de autocisterne moderne), peste 2.500 de staţii de incintă Oscar – DIESEL Point, care permit alimentarea la sediul clientului, dar şi o reţea de peste 110 benzinării poziţionate strategic pe principalele rute de transport (Oscar Drive pentru B2B şi franciza RO concept Oscar pentru B2C)”, descrie Nicolae Bănică, CEO al Oscar Downstream, compania pe care o conduce de doi ani.

2024, povesteşte tot el, va fi un an de consolidare a lanţului logistic integrat. În acest moment, compania are una dintre cele mai mari capacităţi de depozitare din ţară, în şapte depozite proprii amplasate strategic, la maximum 200 km unele de celelalte, care pot onora comenzi în toată ţara, în maximum 24 de ore. „În acelaşi timp, vom continua să creştem flota proprie de transport. Vom continua să ne extindem reţeaua de benzinării care operează sub franciza RO, ajunsă acum la peste 80 de unităţi la nivel naţional. Anul 2024 va marca debutul companiei pe piaţa de retail cu propriul brand premium de benzinării Oscar. Pe termen lung, vrem să ne consolidăm poziţia pe piaţa locală de distribuţie de carburant şi să ne implicăm activ în procesul de tranziţie către energia verde, prin implementarea noilor tehnologii”, adaugă reprezentantul companiei.

Citiţi continuarea pe www.businessmagazin.ro

 
Urmează ZF Health&Pharma Summit'24