Energie

Camelia Ene, MOL România: Analizăm zona de servicii de tip grădiniţă în benzinării. Nu vorbim de o acoperire 100%, dar personalizarea este viitorul în retail

Best of ZF Power Summit

Camelia Ene, MOL România: Analizăm zona de servicii de...

Autor: Alex Ciutacu

24.02.2020, 17:03 802

MOL România analizează posibilitatea introducerii unor servicii de tip grădiniţă în anumite benzinării din ţară, într-o încercare de a-şi diversifica portofoliul. Mişcarea face parte dintr-o strategie care pune accentul pe digitalizarea companiei şi pe livrarea de produse şi servicii gândite pe baza informaţiilor primite de la clienţi.

„Grădiniţele sunt unele dintre serviciile la care ne uităm. Nu vorbim de o acoperire 100% a reţelei, ci vorbim de anumite staţii. Personalizarea serviciilor reprezintă viitorul. Vrem să utilizăm informaţiile pe care le avem despre clienţi astfel încât să mergem cu o ofertă cât mai personalizată pe nevoile lor”, a declarat Camelia Ene, preşedinte şi CEO al MOL România, în cadrul evenimentului ZF Power Summit 2020.

Divesificarea produselor şi serviciilor din portofoliu reprezintă una dintre priorităţile pe care şi le-a asumat atât MOL România, cât şi întreg grupul ungar din care face parte. Această ambiţie s-a reflectat în rezultatele financiare ale grupului MOL raportate pentru întreg anul 2019, unde segmentul de Consumer Services a reprezentat 30% din câştigurile companiei.

Ca parte a acestui plan de diversificare, MOL a lansat în 2015 conceptul Fresh Corner, pe care l-a dus în mai mult de jumătate dintre staţiile din reţeaua, cu produsele de cafea acoperind 100% reţeaua.

„Cred că vom veni în viitor cu aceste servicii complementare segmentului de combustibil. Aşa s-a întâmplat cu cafeneaua. Suntem unii dintre cei mai mari jucători de pe piaţa de cafea, ceea ce nimeni nu-şi imagina acum 3-4 ani când am lansat Fresh Corner. Este vorba despre a capitaliza acest bazin de clienţi care vin în staţiile noastre şi de a atrage un nou segment de clienţi prin servicii adiţionale care pot fi considerate relevante pentru aceştia”, a explicat Camelia Ene.

Şefa MOL România a mai spus că vrea să regândească modelul în care operează cu ajutorul digitalizării şi să extindă serviciille din segmentul non-oil.

MOL România este un business de peste un miliard de euro, având 230 de benzinării.

 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO