Energie

E.ON Energie România suspendă temporar activitatea magazinelor E.ON începând de luni

E.ON Energie România suspendă temporar activitatea...

Autor: Dorin Oancea

20.03.2020, 10:05 72

„Rămânem în continuare la dispoziţia clienţilor noştri prin intermediul canalelor de comunicare alternative la care ne pot contacta oricând: • Apelând Call Center-ul la numerele de telefon: 0800 800 900 sau 0800 800 366 unde asistentul virtual Ioana oferă, simplu şi rapid, informaţii utile legate de facturile de gaz/electricitate, 24/7. Totodată, consultanţii E.ON pot prelua apeluri şi oferi informaţii şi soluţii de luni până vineri între orele 08.00-20.00;• Prin email la serviciiclienti@eon-romania.ro • Prin contul E.ON Myline se pot efectua direct operaţiuni legate de contul personal; Clienţii care nu au un cont Myline îl pot activa pe eon.ro/myline; • Prin SMS la 0745 612 345 pentru autocitire index contor, info sold şi confirmare plată; • Prin Live Chat direct din contul E.ON Myline sau din pagina de Facebook E.ON România”, precizează compania.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO