Primele tranzacţii comerciale prin cardurile Rottco Synergy au fost realizate săptămâna aceasta, sistemul lansat de un fost executiv din Rompetrol având ca obiectiv unirea a cât mai multe benzinării independente sub umbrela aceluiaşi brand.
Reprezentanţii companiei spun că deja 35 de independenţi au intrat sub umbrela Synergy, alţi 15 benzinari urmând să se alăture sistemului săptămâna viitoare.
„Rottco Synergy Card permite alimentarea cu carburanţi de aceeaşi calitate cu a marilor reţele de distribuţie a produselor petroliere şi accesul la servicii specifice operării de flote, controlul atent al cheltuielilor cu carburantul şi gestionarea costurilor aferente exploatării flotelor de maşini şi camioane“, spun reprezentanţii companiei.
Paul Pop, fost director în companii precum Lukoil sau Rompetrol, a pus în 2010 bazele Rottco Consult, firmă specializată în comerţul cu produse petroliere, mai ales motorină. În 2015, Rottco a ajuns la o cifră de afaceri de 453 de milioane de lei (circa 100 de milioane de euro).