Pe ansamblul anului anterior, vânzările de motorină au avansat cu 15%, la 419.000 tone, în timp ce vânzările de benzină au urcat cu 18%, la 152.000 tone, potrivit unui comunicat al grupului.
În trimestrul al patrulea al anului 2015, vânzările MOL în România au crescut cu 20% în volum comparativ cu acelasi interval al anului 2014, la 153.000 tone. Motorina a generat vânzări de 110.000 tone, în urcare cu 20%, iar benzina a avut vânzări de 39.000 tone, cu 18% mai mult faţă de intervalul corespunzător din 2014.
MOL a finalizat in februarie 2015 achiziţia celor 42 de benzinării Agip cumpărate de la ENI România, companie din grupul italian Eni, ajungand in prezent la o reţea de peste 200 de unităţi de distribuţie a carburanţilor. Pentru anul in curs, compania vizeaza extinderea cu 11 unitati, din care trei au fost deja lansate.
Pe ansamblul Grupului MOL, ritmul de creştere a vânzărilor retail a fost anul trecut de 11%. Grupul avut un rezultat operaţional de 2,5 miliarde dolari, cu 13% peste nivelul din 2014, la o producţie totală de hidrocarburi mai mare cu 7%.
Grupul are sediul la Budapesta si operaţiuni în peste 40 de ţări, cu 27.000 de angajaţi.