Companii

Eturia estimează o creştere cu 40% a pieţei vacanţelor wellness & spa

Eturia estimează o creştere cu 40% a pieţei...

Autor: Mădălina Dediu Panaete

10.12.2015, 14:00 905

Agenţia de turism Eturia, specializată în vacanţe personalizate şi în destinaţii exotice, estimează o creştere cu 40% a cererilor pentru pachetele de vacanţă wellness & spa, în următorii doi ani.

Reprezentanţii companiei spun că, deşi sunt oferte nou-apărute, turiştii români au fost foarte deschişi la propunerile de astfel de vacanţe şi că deja de poate vorbi despre creşteri substanţiale a numărului de solicitări precum şi a numărului de pachete disponibile.

„Turiştii au fost cei care ne-au solicitat astfel de pachete şi înainte să le introducem în oferta noastră permanent am testat piaţa pentru a vedea dacă ar exista cerere constantă pentru astfel de vacanţe. Rezultatul a fost suprinzător: nu numai că există cerere, dar clienţii noştri au şi venit cu recomandări de servicii pe care le-ar dori incluse în vacanţa lor de relaxare” a declarat Sorin Stoica, co-proprietar al agenţiei de turism Eturia.

Vacanţele Wellness & Spa includ programe personalizate, cu o paletă largă de tratamente şi terapii, menite să redefinească starea de bine şi să readucă echilibrul între minte, corp şi suflet.

India, Thailanda şi Maldive  sunt principalele destinaţii wellness din lume.

Pe piaţa din România, Eturia este printre putinii operatori care oferă programe de Wellness & Spa în afara Europei. Programele se adresează unei nişe de aproximativ 3% din populaţie, cuprinzând persoane care au mai urmat astfel de terapii şi tratamente înainte.

Preţul unei astfel de vacanţe variază de la 2000 euro la 8000 euro, în funcţie de destinaţia aleasă, numărul de zile şi serviciile speciale incluse. Atunci când se stabileşte perioada călătoriei, trebuie să se ţină cont de sezonul din destinaţia respectivă, precum şi de alte elemente, cum sunt fazele lunii şi echinocţiul, care pot influenţa anumite programe şi tehnici.

Înfiinţată în anul 2007, Eturia dezvoltă trei direcţii principale de business: vacanţe personalizate pentru turiştii cu bugete medii de vacanţă, vacanţe cu plecări predefinite create pe principiul celui mai bun tarif şi vacanţe de lux pentru clienţii care doresc destinaţii mai puţin accesibile. În anul 2014, compania a înregistrat o cifră de afaceri de 5,3 milioane de euro.  Oferta Eturia cuprinde 120 de destinaţii din întreaga lume, cele mai solicitate fiind Republica Dominicană, Maldive, Cuba şi Mexic. 

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO