Companii

Europa Centrală şi de Est, pe locul trei în lume după ritmul de creştere a comerţului electronic, de aproape 30%. Această regiune este depăşită de America Latină şi de America de Nord. Europa de Vest se află pe locul cinci, penultimul în clasamentul regiunilor

Europa Centrală şi de Est, pe locul trei în lume după...

Autor: Cristina Roşca

21.09.2021, 17:20 166

Vânzările online de alimente, cosmetice, modă, mobilă sau electrocasnice au crescut cu 27,6% în medie la nivel mondial în 2020 faţă de anul anterior pandemiei, arată datele Visual Capitalist care citează un studiu al companiei Logiq, activă în domeniul comerţului virtual. Ritmul de creştere variază de la o regiune la alta, cu un minim de 19,8% în Orientul Mijlociu şi Africa şi un maxim de 36,7% în America Latină.

Europa Centrală şi de Est se află pe locul trei în lume după ritmul de creştere al comerţului electronic, de aproape 30%, arată acelaşi studiu. Această regiune este depăşită de America Latină şi de America de Nord. Europa de Vest se află pe locul cinci, penultimul în clasamentul regiunilor.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO