Companii

Executivul român Ana-Maria Pâslaru preia o poziţie globală în cadrul Unilever. Acum mai puţin de un an şi jumătate ea a fost numită la conducerea businessului din România şi din regiune

Executivul român Ana-Maria Pâslaru preia o poziţie...

Autor: Cristina Roşca

01.07.2022, 00:08 737

Ana-Maria Pâslaru, executivul român care a condus în ultimul an operaţiunile locale şi regionale ale gigantului anglo-olandez, va prelua o poziţie globală în cadrul aceluiaşi grup. Ea a fost numită în poziţia de home care chief marketing officer & customer strategy and planning pentru Europa, Australia, Noua Zeelandă, Orientul Mijlociu, Turcia şi Rusia.

„Mă întorc la marea mea pasiune - categoria de home care din cadrul Unilever. De data aceasta, mă întorc într-un rol care îmi va oferi oportunitatea de a coordona activităţile de marketing de pe trei continente, din ţări atât de diferite ca tradiţii şi cultură“, a spus ea.

Ana-Maria Pâslaru a fost al treilea executiv român la cârma acestei companii, în cei 25 de ani de activitate ai businessului.

Pentru ea, această poziţie a reprezentat şi revenirea în ţară, în cei trei ani anteriori fiind country managing director pentru ţările baltice în cadrul aceluiaşi grup ce are în portofoliu mărci precum Dove, Omo şi Magnum. Executivul lucrează pentru Unilever de aproape 15 ani, ea începându-şi cariera în cadrul gigantului anglo-olandez în 2007. 

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO