Companii

Expansiunea marilor reţele în S1/2022: Discounterii apasă pedala de acceleraţie, lanţurile de cash&carry bat pasul pe loc, iar pe segmentul de hipermarketuri doar Kaufland mai deschide magazine

Expansiunea marilor reţele în S1/2022: Discounterii...

Autor: Cristina Roşca

17.07.2022, 10:53 573

♦ Profi, campionul expansiunii în fiecare din ultimii ani, a pus frână când vine vorba de inaugurări, pariind pe remodelări ♦ Auchan este pentru prima dată compania cu cele mai multe magazine nou deschise în comerţul modern din România, mizând pe proximitate.

Primul semestru din 2022, pe­rioadă marcată de inflaţie, de pro­bleme pe lanţurile de apro­vi­zionare şi de războiul de la graniţă, a adus strategii diferite de expansiune în rândul marilor reţele in­ter­naţionale, unii jucători din comerţul mo­dern preferând să apese acceleraţia, pe când alţii au optat pentru altă pedală – frâna.

Profi, campionul expansiunii în fiecare din ultimii ani, a tras frâna când vine vorba de inaugurări, pariind mai degrabă pe remodelări.

„În primele şase luni din 2022 am deschis 35 de magazine şi am închis alte şase. Spre comparaţie, în aceeaşi perioadă a anului trecut am inaugurat 80 de unităţi. Strategia noastră este să mărim numărul de magazine pe care le remodelăm în noul format Profi, reducând complementar numărul de noi unităţi. Investiţia într-o remo­delare e similară cu cea a unei deschideri“, spun reprezentanţii Profi.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO