Companii

EY: Tehnologiile chatbot, dronele şi blockchain vor cutremura cel mai mult businessul tradiţional în următorii ani

Mihaela Matei, EY România: Majoritatea companiilor (64%) consideră schimbarea comportamentului consumatorilor şi clienţilor drept forţa disruptivă cu cel mai mare impact

Mihaela Matei, EY România: Majoritatea companiilor (64%) consideră schimbarea comportamentului consumatorilor şi clienţilor drept forţa disruptivă cu cel mai mare impact

Autor: Adelina Mihai

07.06.2018, 18:15 371

Directorii din companii trebuie să îşi asume riscuri şi să investească în idei, produse, servicii şi tehnologii noi pentru a face faţă avansului tehnologic, pentru că altfel vor pierde teren în faţa competitorilor.

„Una din două companii din România se consideră pregă­tită de schimbările disruptive, însă numai 14% dintre companii discută frecvent despre acest lucru în întâlnirile din consiliul de administraţie“, a spus Mihaela Matei, coordonatoarea studiului „Cum răspund companiile din România schimbărilor disruptive?“ realizat de firma de audit şi consultanţă EY România. O tehnologie disruptivă poate cutremura o întreagă industrie şi totodată poate duce la falimentul unor companii care altădată erau lideri în domeniile lor de activitate, spun consultanţii EY.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO