Companii

Face 80.000 de euro din distribuţia de ceaiuri premium către HoReCa în marile oraşe din ţară

Ziarul Financiar a lansat împreună cu compania de consultanţă Inventure Franchise Consulting în luna decembrie a anului trecut a doua ediţie a Catalogului francizelor din România.

Ziarul Financiar a lansat împreună cu compania de consultanţă Inventure Franchise Consulting în luna decembrie a anului trecut a doua ediţie a Catalogului francizelor din România.

Autor: Cristina Roşca

07.03.2016, 00:05 649

Compania Glamour & Fla­vour SRL, care aduce pe piaţa locală brandul de ceaiuri premium pentru HoReCa Aldermann Tea Shop, este în căutare de parteneri distribuitori care să acopere prin­cipalele oraşe ale ţării.

Compania caută momentan parteneri pentru oraşele cu peste 100.000 de locuitori, până în pre­zent fiind acoperite doar oraşele Braşov, Bucureşti, Piteşti şi Sibiu.

Doar în Bucureşti produsele Aldermann Tea Shop sunt listate în peste 60 de localuri - cafenele, baruri, restaurante şi hoteluri, spun oficialii companiei. Pentru businessul de la nivel naţional compania estimează afaceri de 80.000 de euro anul trecut, în creştere cu 33% faţă de 2014.  Compania Glamour & Fla­vour SRL a fost înfiinţată în 2009, an în care a preluat distribuţia produselor Aldermann Tea Shop. Trei ani mai târziu a început să caute parteneri la nivel naţional. Printre partenerii vizaţi se numără companiile de distribuţie din domeniul HoReCa.

Ziarul Financiar va prezenta în următoarea perioadă o serie de afaceri din România care se extind în sistem de franciză, preci-zând atât costurile aferente unui astfel de business, cât şi planurile de viitor ale acestor companii. „Noi avem în portofoliu ceai pre­mium pentru sectorul HoReCa, respectiv o gamă cu trei categorii de produse astfel încât să acopere toate tipurile de clienţi existenţi în piaţa de profil. Avem categoria «plic de 4 grame» pentru locaţiile premium şi pentru hotelurile de 3, 4 şi 5 stele,  categoria «infuzie» pentru ceainării şi cafenele cu specific de ceainărie şi categoria „plic mic“ pentru hoteluri mici şi pensiuni, unităţi de servire în regim de catering“, spun repre­zentanţii companiei.

Astfel, clienţii finali al Gla­mour & Flavour SRL sunt restau­rantele, cafenelele şi barurile, la care se adaugă lanţurile hoteliere. Pe piaţa din România activează circa 25.000 de firme care au do­meniul principal de activitate „Restaurante şi alte activităţi de servicii de alimentaţie“, ele având anul trecut o cifră de afaceri cumulată de 7,5 mld. lei, potrivit datelor de la Registrul Comer­ţului. Cifrele includ doar firmele care şi-au declarat situaţiile financiare pe anul 2014, ultimul an pentru care există date publice.

Capitala este de departe cea mai puternică piaţă de restaurante din România, urmată la mare depărtare de judeţele Cluj, Cons­tanţa, Braşov şi Timiş, judeţele "turistice“ ale ţării, care atrag fie călătorii de business fie cei de leisure. În ceea ce priveşte piaţa hotelieră, există aproape 7.000 de companii, cu afaceri de 4,5 mld. lei în 2014.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO