Companii

Familia Ţiboc, proprietarii QuickMobile vor să intre cu conceptul de espresso bar Brewtiful în magazine şi bănci

Familia Ţiboc, proprietarii QuickMobile vor să intre cu...

Autor: Mădălina Dediu Panaete

11.05.2017, 19:40 1025

Familia Ţiboc, cea care deţine retailerul de electro-IT QuickMobile şi cel de parfumuri şi cosmetice de lux SOLE, vrea să dezvolte în sistem de franciză conceptul Brewtiful Café, un espresso bar premium, lansat la finalul anului trecut.

„Targetăm orice tip de retailer, fie că vorbim de zona de fashion, electro-IT, telecom, librării sau alte locaţii care îşi doresc creşterea numărului de clienţi, dar şi fidelizarea celor existenţi. De asemenea, targetăm locaţii care întâmpină probleme în atragerea clienţilor, aşa cum este cazul băncilor. Suntem în discuţii avansate cu retaileri, dar şi cu bănci“, a declarat pentru ZF Aida Saru, project manager Brewtiful Café, care nu a dat însă detalii despre numele retailerilor sau băncilor cu care compania este în discuţii.

Brewtiful este un espresso bar premium la cheie, care include cafea de specialitate, un espressor premium şi consumabile. Espresso barul poate funcţiona pe o suprafaţă de 4-5 mp şi se poate amplasa în interiorul locaţiei-gazdă. În prezent, conceptul este deja prezent în cadrul a două reţele, şi anume, QuickMobile şi SOLE. În prezent, Brewtiful se află în cinci locaţii din Bucureşti, Cluj-Napoca, Timişoara, Constanţa şi Baia Mare. În Baia Mare este de altfel şi prăjitoria. De exemplu, un espresso în cadrul locaţiilor Brewtiful costă 7 lei.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO