FAN Courier, liderul pieţei de curierat, a ajuns la final cu extinderea depozitului din Ştefăneştii de Jos, unde are şi sediul, o investiţie demarată anul trecut care s-a ridicat la 30 de milioane de euro.
„Am încercat să finalizăm construcţia ca să fim pregătiţi de Black Friday, pentru că estimăm o creştere cu 30% pe colete faţă de anul trecut. Această investiţie la Ştefăneştii de Jos ne asigură o creştere cu 30-40% pe capacitatea de procesare. Urmează să aducem şi o bandă de sortare“, a spus pentru ZF Adrian Mihai, CEO şi cofondator al FAN Courier.
Noul depozit se întinde pe 26.000 de metri pătraţi, este un depozit de fulfillment, ce asigură toate serviciile. Deşi construcţia s-a realizat rapid, partea de autorizaţii a durat foarte mult. Mai mult, compania a dublat capacitatea depozitului din Constanţa, în urma unei investiţii de 7-8 milioane de euro, la Iaşi a mai adăugat încă un punct de lucru şi a investit într-o bandă de sortare la Arad, unde are primul hub internaţional dedicat exclusiv e-commerce-ului.
„Ne pregătim pentru Black Friday, am cumpărat maşini noi, am extins şi depozitele. Au venit şi cei 170 de angajaţi nepalezi, pentru că avem nevoie de forţă de muncă“.