Companii

FAN Courier introduce serviciul de chatboţi Druid, dezvoltat de Liviu Drăgan, în automatizarea suportului tehnic pentru clienţi

FAN Courier introduce serviciul de chatboţi Druid,...

Autor: Cristina Bellu

10.07.2020, 10:21 1559

Druid, singura companie din România specializată în proiectarea şi dezvoltarea de asistenţi virtuali inteligenţi dedicaţi proceselor complexe tip enterprise, anunţă semnarea unui parteneriat cu compania lo­ca­lă de cu­ri­e­rat FAN Courier pentru proiectarea şi dezvoltarea unui chatbot care să eficientizeze şi să diversifice canalele de comunicare cu clienţii.

„FAN Courier este constant în brandurile de top din Romania, o companie crescută cu multă pasiune, care a ştiut să se adapteze rapid schimbărilor pieţei. Comerţul online, unul din principalele motoare de creştere al industriei de curierat, a accelerat puternic în ultimele luni, pe fondul măsurilor impuse de suspendare temporară a activităţii multor retaileri”, transmite Liviu Drăgan, CEO Druid.

Concret, parteneriatul presupune lansarea în prima fază a unui chatbot de tip FAQ găzduit pe site-ul Fan Courier, dar care va fi accesibil şi prin Facebook Messenger, ca un canal suplimentar de interacţiune cu clienţii. Noul asistent virtual va fi disponibil clienţilor în mai puţin de o lună.

În a doua etapă, suportul va fi extins spre clienţii serviciului SelfAWB, care permite timp mai rapid de livrare, urmărirea statusului livrării pachetelor atât de către expeditor cât şi destinatar, precum şi importul şi urmărirea a multiple AWBuri în cadrul expediţiilor complexe de marfă.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO