Companii

FAN Courier mizează pe o creştere de 14% a veniturilor în acest an. „Vrem să dezvoltăm noi puncte de legătură între România şi vestul Europei, transformând FAN Courier într-un jucător regional“

FAN Courier mizează pe o creştere de 14% a veniturilor...

Autor: Miruna Diaconu

28.05.2024, 18:30 61

♦ Compania a investit 4 milioane de euro în hubul de la Arad, care este dedicat exlusiv e-commerce-ului. Prin această investiţie, FAN Courier îşi propune să încurajeze e-commerce-ul cross-border.

FAN Courier, liderul pieţei locale de curierat, îşi propune creşterea cifrei de afaceri cu 14% în acest an până la 1,4 miliarde lei, potrivit datelor furnizate de companie. Anul trecut, compania a încheiat cu afaceri de 1,2 miliarde lei, păstrând ritmul de creştere de două cifre din ultimii ani. Compania îşi propune creşterea com­paniei prin dezvoltarea seg­mentului cross-border, adică a livrărilor peste graniţă în vestul Europei.

Cererea pentru astfel de livrări a crescut semnificativ în ultimii ani, ceea ce a determinat compania să se uite tot mai atent la acest segment.

FAN Courier a investit 4 milioane de euro într-un hub internaţional construit la Arad, care este dedicat exlusiv e-commerce-ului.

„Ne dorim, prin această investiţie, să încurajăm e-commerce-ul cross-border, oferindu-le clienţilor o experienţă mult mai bună, un proces de transport mult mai facil şi, totodată, să îmbunătăţim capacitatea operaţională. Unul dintre obiectivele de business pentru 2024 este şi o prezenţă mai semnificativă în Europa din dorinţa de a fi mai aproape de clienţii noştri. O parte din investiţii va fi destinată dezvoltării de noi puncte de legătură între România şi Vestul Europei, transformând astfel FAN Courier într-un jucător regional“, spun reprezentanţii FAN Courier.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Urmează ZF Bankers Summit'24