Viteza medie cu care circulă prin ţară maşinile încărcate cu colete scade de la o lună la altă, ajungând în prezent la sub 50 de kilometri pe oră, spune Adrian Mihai, unul dintre acţionarii şi fondatorii companiei de curierat Fan Courier, cel mai mare jucător din domeniu, cu o flotă de 2.600 de maşini. Situaţia este cauzată de infrastructura deficitară care îngreunează transportul.
Deşi România este pe ultimul loc la capitolul infrastructură, în primele cinci luni ale acestui an Compania Naţională de Drumuri şi Autostrăzi (CNADNR) a cheltuit pentru proiectele de autostrăzi doar 152 de milioane de lei, comparativ cu o prevedere bugetară anuală în valoare de 1,8 miliarde de lei, se arată într-un răspuns dat Ziarului Financiar privind situaţia investiţiilor în infrastructură. „Mereu au loc blocaje pe drumurile din ţară. Pe Valea Oltului am avut maşini care au stat şi trei ore din cauza unui astfel de blocaj. Noi ne-am făcut treaba, am investit în maşini, am angajat şi am pregătit oameni, plătim taxa de rovinietă, să îşi facă şi statul treaba, să construiască drumuri, să elimine aceste blocaje din traficul rutier“, spune Adrian Mihai.