Companii

Farmaciile Dona au intrat pe nişa de brand propriu la sfârşitul lui 2020. „Aproximativ 3% din vânzările din farmacii sunt reprezentate de această categorie, suntem în faza de dezvoltare şi lansare de noi produse“

Pe eticheta unui produs din gama private label a Farmaciilor Dona apare informaţia potrivit căreia produsul a fost fabricat în România pentru Farmaciile Dona.

Pe eticheta unui produs din gama private label a Farmaciilor Dona apare informaţia potrivit căreia produsul a fost fabricat în România pentru Farmaciile Dona.

Autor: Georgiana Mihalache

27.07.2022, 18:30 395

♦ Farmaciile Dona generează un business anual de 1,1 mld. lei, ceea ce înseamnă că vânzările brandurilor proprii ajung la 33 mil. lei anual.

Farmaciile Dona, al patrulea jucător din piaţa retailului de me­dicamente după numărul de farmacii şi rezultatele financiare, au dezvoltat începând din 2020 un brand propriu cu acelaşi nume, dezvoltându-se şi pe această nişă cu produse cum sunt suplimentele alimentare sau dispo­zitivele alimentare.

„Avem 36 de suplimente alimen­tare sub marca proprie, care acoperă principalele categorii de arii terapeu­tice, şi un număr de 60 de produse care se comercializează sub marca Farmacia Dona (geluri dezinfectante, diverse dispozitive medicale). Aproxi­mativ 3% din vânzările din farmacii sunt reprezentate de aceasta catego­rie, dar suntem încă în faza de dezvol­tare şi lansare de noi produse“, au transmis reprezentanţii Dona pentru ZF.

Compania nu a dorit să ofere in­formaţii privind producătorii mărcii Dona, însă pe site-ul farmaciei la un produs comercializat, Rivanol, apare ca producător Vitalia K SRL, un mic pro­ducător de medicamente din Prahova. Pe eticheta produsului apare informaţia potrivit căreia produsul a fost fabricat în România pentru Farmaciile Dona.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO