Ovidiu Wencz, directorul general al Farmaciilor Dona, care şi-a început mandatul în decembrie 2011, spune că reţeaua va miza în continuare pe extindere, dar şi pe eficientizarea businessului.
"În viitorul apropiat vom ajunge la 220-225 de farmacii. Vom avea o perioadă în care vom încerca să consolidăm şi să eficientizăm businessul, într-un context volatil (...) Dacă există oportunităţi investiţionale interesante, acţionarii le vor valorifica, dar ca şi direcţie strategică ne dorim ca anul 2012, pe lângă o creştere sănătoasă, care sperăm să fie de două cifre, să eficientizăm şi să aducem în parametri normali de funcţionare farmaciile existente (cele deschise recent - n. red.)."
Reţeaua a avut în 2011 o cifră de afaceri de 170 mil. euro (potrivit estimărilor lui Wencz) şi 212 unităţi. Cu aceste rezultatele Dona se clasează în topul celor mai mari retaileri de medicamente de pe piaţa locală, în care concurează cu Sensiblu, Catena dar şi cu Ropharma, Help Net.