Companii

Farmaciile Sensiblu au raportat afaceri de 1,8 mld. lei în 2019, în creştere cu 7%, însă compania a intrat pe pierderi. Începând cu 2020, majoritatea farmaciilor Sensiblu şi Punkt, parte din grupul A&D Pharma, s-au rebranduit sub numele Dr. Max, brandul cu preţuri mici al acţionarilor cehi

O parte dintre farmaciile Sensiblu şi farmaciile Punkt, brandul low cost al A&D Pharma, au devenit Dr. Max – peste 400 de farmacii

O parte dintre farmaciile Sensiblu şi farmaciile Punkt, brandul low cost al A&D Pharma, au devenit Dr. Max – peste 400 de farmacii

Autor: Georgiana Mihalache

27.05.2020, 09:00 372

Sensiblu, a doua cea mai extinsă reţea de farmacii din ţară, cu o parte din cele circa 650 de farmacii rebranduite începând cu 2020 sub umbrela Dr. Max, a raportat afaceri de 1,8 mld. lei în 2019, în creştere cu 7% faţă de anul anterior, potrivit calculelor făcute de ZF pe baza informaţiilor publice.

Anul 2019 a însemnat însă şi intrarea companiei pe pierdere de 16 mil. lei, după ce în ultimii ani a mers încontinuu pe profit. Sensiblu nu a mai raportat pierderi din 2013, când era pe minus cu 38 mil. lei.

Compania a trecut însă de pragul de 3.000 de angajaţi, ceea ce arată extinderea din ultimii ani, în care a continuat strategia de a cumpăra jucătorii independenţi.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO