Farmec Cluj a investit anul trecut peste 650.000 de euro în modernizarea şi retehnologizarea producţiei

Secțiune susținută de Medlife Logo

3 ian 2018 Autor: Roxana Rosu

Producătorul român de cosmetice Farmec Cluj a investit anul trecut peste 650.000 de euro pentru retehnologizare şi modernizarea producţiei, vizând extinderea portofoliului multibrand de pe piaţa locală.

”Am mizat pe inovaţie în fiecare etapă de dezvoltare a produselor noastre: concept, selectarea ingredientelor active şi dozarea optimă a acestora, alegerea ambalajelor ergonomice şi sigure în utilizare, perfect adaptate formulărilor lor. Acest fapt ne-a permis, într-un ritm extrem de alert, să lansăm game întregi de produse de maximă eficienţă, unice pe piaţă, care să ne consolideze poziţia de lider local de cosmetice. Este un statut pe care, îl vom reconfirma şi în 2018 prin planurile noastre de dezvoltare”, a declarat Mircea Turdean, Director General Farmec. 

Anul trecut, fabrica de la Cluj a fost dotată cu o nouă linie automată de ambalare cu sistem robotizat, care contribuie la creşterea calităţii produselor şi măreşte substanţial productivitatea şi randamentul companiei.

De asemenea, a fost modernizată şi tehnologia de etichetare a produselor de curăţenie, prin trecerea de la modalitatea clasică cu etichete autoadezive, la metoda de etichetare shrink sleeve, care permite consumatorilor să identifice mai rapid beneficiile principale ale produselor.

Anual, Farmec lansează şi modernizează minim 100 de produse noi, iar capacitatea totală de producţie este de circa 27 milioane de produse.

Farmec S.A. Cluj-Napoca, firmă cu capital 100% românesc, comercializează produsele din portofoliu în aproximativ 30 ţări.

La începutul lunii decembrie 2017, reţeaua de magazine de brand cuprindea opt magazine Farmec, amplasate în Cluj-Napoca, Arad, Braşov, Sibiu, Târgu-Mureş şi Timişoara şi 13 magazine Gerovital în Cluj-Napoca, Bucureşti (3 magazine), Constanţa, Timişoara, Craiova, Ploieşti, Suceava, Iaşi, Piatra Neamţ, Galaţi şi Râmnicu Vâlcea. 

*MedLife susține informarea și educarea ca sursă principală de dezvoltare a unui business sănătos. De aceea, recomandăm informarea continuă cu ajutorul articolelor din secțiunea Companii!

 
Cuvinte cheie:
farmec
, cluj
, modernizare
, productie
, trecut
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Abonează-te la Închide