Companii

Farmec Cluj şi-a bugetat afaceri de 300 mil. lei în 2021: Asigurarea materiilor prime şi a ambalajelor necesare fabricării produselor cosmetice reprezintă o provocare. Pandemia a dus la o creştere a preţurilor şi a termenelor de livrare

Farmec Cluj s-a dezvoltat puternic în ultimul deceniu, atacând segmente de piaţă noi şi dezvoltând produse pentru a se lupta de la egal la egal cu giganţii străini pe o piaţă puternic concurenţială.

Farmec Cluj s-a dezvoltat puternic în ultimul deceniu, atacând segmente de piaţă noi şi dezvoltând produse pentru a se lupta de la egal la egal cu giganţii străini pe o piaţă puternic concurenţială.

Autor: Cristina Roşca

13.07.2021, 09:20 173

♦ Producătorul de cosmetice Farmec din Cluj şi-a bugetat pentru acest an afaceri de aproape 300 mil. lei, în urcare uşoară faţă de 2020 ♦ Compania are un buget de investiţii dublu în 2021, de aproape 14 mil. lei.

Farmec Cluj-Napoca, cel mai mare producător local de cosmetice, are în plan pentru acest an investiţii în modernizarea şi achiziţionarea de echi­pamente pentru secţiile de pro­ducţie ale companiei, cu precă­dere pen­tru secţia dedicată produselor cosmetice.

„Totodată, compania va investi şi în achiziţionarea de echipamente IT pen­tru creşterea digitalizării opera­ţiu­nilor, precum şi în modernizarea de instalaţii şi echipamente, care vor permite reducerea consumului de utilităţi în procesul de producţie. Bani vor merge şi către construcţia unei noi staţii de tratare a apei rezi­duale mult mai performante, care va contribui la reducerea impactului asupra mediului al activităţii de pro­ducţie a companiei“, spun reprezen­tanţii Farmec.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO