♦ Paco Supermarkets are astăzi o reţea formată din 17 supermarketuri şi un magazin de tip cash & carry, toate amplasate în judeţul Vrancea. Reţeaua are afaceri de 50 mil. euro.
Clienţii caută tot mai mult să achiziţioneze produse româneşti, tendinţă care s-a conturat puternic în ultimii 5-10 ani, spune Feliciu Paraschiv, director general al reţelei de retail Paco Supermarkets. Cu toate acestea, există o confuzie în piaţă privind provenienţa produselor, chiar şi a celor aflate sub un brand românesc. Una dintre soluţii, spune Feliciu Paraschiv, este introducerea unei etichete clare.
„Cea mai bună soluţie ar fi să scriem pe eticheta produsului unde a fost produs exact. Acum, avem o confuzie, cel mai mare brand de caşcaval din România cu un nume foarte sonor nu este produs în România, nici măcar un gram. Clientul nu ştie sigur. Cea mai simplă soluţie ar fi o etichetă clară, explicată. Pe foarte multe produse scrie Produs în UE şi în afara UE“, spune Feliciu Paraschiv, prezent în cadrul conferinţei ZF Cele mai dinamice companii din economie.
Antreprenorul susţine că produsele de provenienţă locală au prioritate la raft în magazinele Paco. Lanţul de magazine numără 17 supermarketuri şi în magazine de tip cash & carry, toate amplasate în judeţul Vrancea. Paco Supermarket are afaceri e circa 50 mil. euro, iar creşterea pe care şi-o propune businessul este de circa 20% în fiecare an.