Clienţii români caută tot mai mult mărci locale şi produsele fabricate în România, însă etichetele produsele de la raft nu sunt foarte clare privind provenienţa produselor, ceea ce creează confuzie, spune Feliciu Paraschiv, director general al reţelei de retail Paco Supermarkets.
„Cea mai bună soluţie ar fi să scriem pe eticheta produsului unde a fost produs exact. Acum, avem o confuzie, cel mai mare brand de caşcaval din România cu un nume foarte sonor nu este produs în România, nici măcar un gram. Nu este admisibil ca cel mai sonor caşcaval din România să fie produs în Germania, nu e nicio problemă, dar clientul nu ştie. Cea mai simplă soluţie ar fi o etichetă clară, explicată. Pe foarte multe produse scrie Produs în UE şi în afara UE“, spune Feliciu Paraschiv, prezent în cadrul conferinţei ZF Cele mai dinamice companii din economie.
Lanţul de magazine numără 17 supermarketuri şi în magazine de tip cash & carry, toate amplasate în judeţul Vrancea.
Paco Supermarket are afaceri e circa 50 mil. euro, iar creşterea pe care şi-o propune businessul este de circa 20% în fiecare an.